2019. november 28., csütörtök

Őszi olvasmányaim (2019.)



Sziasztok! Ugyan még nincs vége a novembernek, de elhoztam nektek az őszi olvasmányaimat, ami ugyan elég gyér teljesítmény lett. De én már annak is örülök, hogy azért a suli és a munka mellett ennyit is sikerült olvasnom.

Forrás: Pinterest


Szeptember


Ebben a hónapban sikerült két olyan könyvet elolvasnom, amelyek nagy hatással voltak rám. Mind a két könyvről írtam egy könyvajánlót a blogra. Őszintén szólva elmondhatom, hogy ez a hónap egy igazi Dream válogatás hónapra sikeredett. A két könyv között semmi hasonlóság nincs – azon kívül persze, hogy mind a kettő romantikus könyv.

Rachael Lippincott: Két lépés távolság
Szabó Tamás: Holdvíz

A Két lépés távolság azért is volt – többek között – rám nagy hatással, mert június végén veszítettem el egy CF-es barátnőmet, ebben a bejegyzésben el is búcsúztam tőle, amely ide kattintva olvasható. Nagyon hiányzol kis angyal!

Szeptemberben 2 könyvet és így 638 oldalt sikerült elolvasnom.


~~~

Október




Ebben a hónapban szintén két könyvet sikerült elolvasnom, az egyik egy könnyed, vicces LOL könyv volt, ami a hűvös, szomorú napokon nagyon nagy vígaszt nyújtott. A másik könyv pedig a frissen felélénkült fantasy rajongásom egy újabb áldozata volt.



Lauren Morrill: Vakrandi a végzettel
Rachel Hawkins: Hex Hall

A Vakrandi a végzettel c. könyvet nagyon szerettem, új kedvencet is avattam ezzel az olvasmánnyal. Mindenkinek tudom ajánlani, aki szereti a könnyed, vicces szerelmi történeteket.

A Hex Hall-t halloween alkalmából akartam nagyon elolvasni, és nagyon nagy hangulatot adott ehhez a – külföldi – ünnephez. Ez a kötet is nagy kedvencem lett.
Októberben 2 könyvet és 658 oldalt sikerült elolvasnom.


~~~

November




Még ugyan nem sikerült elolvasnom a Zuhanás c. könyvet, de november végére mindenképpen ki szeretném olvasni így, ha sikerül, akkor majd frissítem a bejegyzést, hogy tudjak nektek beszélni róla.




Eva Kavian: Nem akartam vele élni
Nicole Williams: Zuhanás

A másik könyv pedig a Nem akartam vele élni volt, amelyet még a szombathelyi raktárvásáron szereztem be. Nem volt annyira vészesen borzalmas, mint ahogyan azt sok értékelésben olvastam, nem lett a kedvencem ez tény, de nem volt annyira rossz.

Ha a Zuhanást is bele számolom, akkor novemberben 2 könyvet és 466 oldalt sikerül/sikerült elolvasnom.





Összességében én elégedett vagyok a teljesítményemmel, persze lehetett volna ez sokkal jobb is, de már annak is örülök, hogy ennyit sikerült olvasnom az iskola és a munka mellett.



Köszönöm, hogy végig olvastad ezt a bejegyzést!
xoxo
Ria

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése