2019. november 3., vasárnap

Őszi Book Tag (2019.)


Sziasztok! Ez az első book tag az oldalon, és még várható is belőlük pár :D
Ez a tag nagyon megtetszett, és éppen az ősz közepén járunk, szóval pont aktuális. Szeretem ezt az évszakot (is), a gyönyörű színes falevelek között sétálni a hűvös időben a kedvenc vastag pulcsimban. A bekuckózós estéket egy jó könyvvel és egy jó meleg teával egy puha takaró társaságában. Annyira egyedi hangulata van ennek az évszaknak.



1)    Sárguló levelek: a világ tele van színnel
Válassz egy könyvet, aminek piros/narancs/sárga színű a borítója!
Az összes színes falevél közül ősszel a kedvencem a piros, úgyhogy egy piros színben pompázó könyvborítót hoztam ehhez a ponthoz, mégpedig Kylie Scott: Taktus c. könyvét.




2)    Kényelmes pulcsi: végre elég hideg van ahhoz, hogy előkerüljenek a meleg holmik
Melyik könyv melengeti meg a szívedet?
Melyik nem? :D A kedvenc könyveimet tudnám igazából ide sorolni, ott sem mindegyiket, de a legtöbbet igen.

3)    Őszi vihar: szakad az eső és süvít a szél
Válassz egy kedvenc könyvet VAGY műfajt, amit esős napokon szeretsz olvasni!
Én nagyon kedvelem a romantikus műfajt. Eső? Szél? Hideg? Egyértelműen nekem a forró, érzelmes történetek esnek a legjobban ilyenkor.



4)    Hűvös, csípős levegő
Melyik az a karakter, akivel szívesen cserélnél?
Őszintén szólva én minden könyvben találok valakit akivel teljesen – vagy nagyjából – tudok azonosulni, így több szereplővel is szívesen cserélnék, de mind-mind más okból.

5)    Meleg alma cider
Melyik alulértékelt könyvet szeretnéd, hogy igazán felkapják?
Nagyon sokan nem szeretik Paul Rudnick: Minden a te hibád c. könyvét, de nekem nagyon tetszett, sokat tudtam rajta nagyon nevetni. Molyon mindössze 66%-ot kapott.



6)    Kabát, sál, kesztyű: hidegre fordul az idő, ideje beburkolózni
Melyik az a borító, amit legszívesebben eltakarnál, ha nyilvánosan olvasod?
Nem szoktam eltakarni egy könyvem borítóját sem, én büszke vagyok az apró magánkönyvtáram tartalmaira.

7)    Pumkin Spice
Mi a kedvenc őszi ételed?
Nálunk már régóta a kalács a rendszeres látogató, minden ősszel elkezdődik a szezonja és egészen tél végéig tart is. Tipikusan őszi kedvenc ételem a sült gesztenye és a dió.



Köszönöm, hogy végig olvastad ezt a bejegyzést, ha van kedved te is töltsd ki!
xoxo
Ria

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése