2020. november 5., csütörtök

Riley Baker: Szavad ne feledd! | Ria Könyvei 2020.

Sziasztok! A napokban abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy Riley Baker írónő elküldte nekem az új könyvét. Nagyon hálás vagyok érte, nem csak azért amiért elküldte nekem és ezzel bizalmat szavazott nekem, hanem azért is, mert megírta ezt a könyvet. Ez egy nagyon szerethető, nagyon jó kis könyv lett.

____________♥___________
„Van az a mosoly, ami még a legpocsékabb napon is átsegít.”
_________


Fülszöveg: 

Meddig mennél el azért, hogy a plátói szerelmed végre észrevegyen?

Mernél lyukas nadrágban suliba menni?

Vagy szándékosan pofára esni a fiúöltöző előtt, abban reménykedve, hogy pont az Ő karjaiba zuhansz?

Joy mindent bevetett… de sajnos egyik sem talált célba. Kénytelen az utolsó kártyáját is kijátszani: odamenni a suli legnépszerűbb srácához, hogy segítséget kérjen…

Logan Archer vajon igent mond neki?

Segít Joynak megszerezni a srácot, akibe első látásra beleszeretett?

Ide kattintva megtekintheted a moly.hu-n is!

A könyv egy fiatal középiskolás lányról szól, aki első látásra beleszeret a szomszédba költöző jóképű Jason-be és mindent elkövet, hogy a fiú végre észrevegye őt. Ám ez cseppet sem megy olyan könnyen mint azt ahogyan az ember gondolná. Folyamatosan próbálkozik, de valahogy semmi sem jön össze, pedig még képes lyukas nadrágban is iskolába menni, csak a fiú miatt. Amikor viszont már ez sem válik be, Joy az utolsó lehetőséghez nyúl. Felbéreli az iskola szívdöglesztő focistáját, Logan-t, hogy udvaroljon neki a nyilvánosság előtt. Hiszen, ha Jason látja, hogy elszalasztotta a megfelelő pillanatot és az igazi szerelme - mert, hogy Joy úgy gondolja, hogy a fiú is úgy érez iránta, ahogyan ő - majd hirtelen észhez tér és végre lépni fog. Ha már az eddigi próbálkozásiból a srácnak nem esett le semmi.

De a történet egészen máshogy végződik, mint ahogyan azt Joy Becker tervezte. Vajon csak ő az egyetlen fanatikus rajongó ebben a történetben? Vagy a fiúk közt is akadhat ilyen?

Megtörtént már veled, hogy egy olyan srácba zúgtál bele, aki észre sem vett téged? Mindent megpróbáltál? Amikor a közeledben volt máris érezted a szerelem egyértelmű jeleit? Ő mégis csak egy megközelíthetetlen srác maradt számodra? Akkor ez a te könyved! 
Szerintem ez tízből nyolc lánnyal  legalább egyszer életében előfordul. 

____________♥___________
„Logannel ellentétben én tudtam, hogy a szerelem pillanatokon is múlhat. 
Bármikor betoppanhat az életedbe, minden előjel nélkül.”
_________

Véleményem:

Imádtam! Új kedvenc, és biztos vagyok benne, hogy még újra fogom olvasni.

Nagyon tetszett, hogy egy teljesen hétköznapi témát ilyen jól, ilyen könnyeden, ilyen pörgősen meg tudott írni az írónő. A szereplők könnyen szerethetőek és mind kicsit mások voltak.
Joy az ügyetlenségével szeretné felhívni magára álmai lovagjának a figyelmét – ami valljuk be össze is jön. Ő egy fanatikus rajongó, és szerintem már nagyon sokan átélték azt a való életben is, hogy milyen a plátói szerelem és, hogy a kiszemeltjük minden lépését figyelik. Ez a szál tökéletesen ki volt bontva, és teljesen átérezhetően volt megfogalmazva.

Nekem Logan Acher lett az új kedvencem. Imádtam az ő karakterét, annyira látszott, hogy ő valójában mennyire aranyos és jó ember. Meg persze az is, hogy nem érzéketlen, hogy csak a csajokat váltaná, hiszen fontos volt neki, hogy hiába kamu a kapcsolatuk, akkor is szerette volna különlegessé tenni ezeket a dolgokat Joy-nak. Szerintem nagyon cuki volt. 

Összességében én nagyon imádtam ezt a könyvet, és ha valaki egy könnyed, cuki történetre vágyik, vagy éppen olvasási válságban van, szerintem ez a könyv mindkét esetben tökéletes olvasmány!

Nekem ez a könyv abszolút öt csillagból öt csillagos, és hatalmas kedvencem lett.

____________♥___________
„Mert, bár a dolgok rosszul is alakulhatnak, de mindenkinek jár egy saját történet.”
_________






Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést!
Legyen szép napod!
xoxo
Ria

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése