2019. szeptember 21., szombat

Nyári olvasmányaim – 2019.


Sziasztok kedves molyok! Igen, eléggé elkéstem ezzel a bejegyzéssel, de sajnos nem volt időm még megírni, viszont most itt lenne azoknak a könyveknek a listája, amiket idén nyáron olvastam. :)
A nyáron olvasott könyveimmel teljesen meg vagyok elégedve, mindegyik egy jó olvasás volt. Még várható egy-két nyáron olvasott könyvről egy külön bejegyzés.



Június

Júniusban három könyvet sikerült elolvasnom és ebből két könyv kerül a kedvenceim közé. Mind a három könyv érdekes volt. 
Habár a Titokzatos és tüzes c. könyvben több elgépelést is találtam, és egy idő után eléggé zavart, csupán ezért nem kapta meg az öt csillagot, a története viszont tetszett. Ez volt az első maffia köré épülő könyv, amit olvastam, és nem bántam meg.
A hónapban összesen 976 oldalt olvastam el.
 
Júniusi olvasmányaim (2019)

Simone Elkeles: Visszatérés a Paradicsomba

Bethany-Kris: Titokzatos és tüzes





Július

Júliusban négy könyvet tudtam elolvasni, ezekből pedig két könyv került fel a kedvenceim közé, a hónap első, valamint utolsó olvasmányai lettek ezek. A másik két történetet is szerettem, érdekesek voltak.

A Rád hangolva c. könyv hozta magával a LOL könyvektől elvárt könnyed kis szerelmi történetet, a könyv tetszett, a szereplőket szerettem, de a főszereplő lány – June – számomra az elején nem volt a szívem csücske, maradjunk ennyiben :D De ezen kívül a történetet szerettem és Oliver-t is nagyon megkedveltem.

A Véletlen szerelem c. könyvről rengeteg rosszat olvastam és hallottam, magát az írónőt is ahogy észrevettem sokan nem szeretik. Én őszintén szólva csak azért is el akartam olvasni, hogy mit értékeltek ennyire le ezen a történeten – és persze azért is, mert Jamie írta, és én eddig nem csalódtam benne, bár nem olvastam még sokat tőle, de nekem tetszik a stílusa. Őszintén mondom, hogy nekem tetszett ez a történet tőle, az tény, hogy ezt ki lehetett volna fejteni hosszabban, és részletesebben is, de nekem tetszett.

A hónapban 1 264 oldalt olvastam összesen. Oldalak száma alapján ez a hónap lett a legszebb.

Júliusi olvasmányaim (2019)


Jamie McGuire: Véletlen szerelem
Jen Klein: Rád hangolva
Elle Kennedy: Az üzlet




Augusztus

Ebben a hónapban öt könyvet sikerült elolvasnom, volt közte három egész vékonyka kötet, de ennek a számnak én nagyon örülök. Három kedvencet avattam augusztusban, vagyis inkább egy új kedvenc trilógiát. A másik két könyv is érdekes volt számomra.

A Vallomás c. könyvről már írtam a blogon, ha érdekel a véleményem a könyvről ide kattintva megnézheted.

A Sárkánylány c. könyv azért is volt számomra nagyon érdekes, mert ez volt az első fantasy könyv, amit olvastam. Annyira megtetszett, hogy meghozta a kedvemet ahhoz, hogy több könyvet olvassak ebben a műfajban.

Augusztusban 1 094 oldalt olvastam összesen.

Augusztusi olvasmányaim (2019)


Lie Flanagan: Sárkánylány
Colleen Hoover: Soha, de soha
Colleen Hoover: Soha, de soha 2.
Colleen Hoover: Soha, de soha 3.





Köszönöm, hogy végig olvastad ezt a bejegyzést!
xoxo
Ria

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése