Sziasztok
kedves molyok! Igen, eléggé elkéstem ezzel a bejegyzéssel, de sajnos nem volt
időm még megírni, viszont most itt lenne azoknak a könyveknek a listája, amiket
idén nyáron olvastam. :)
A nyáron olvasott könyveimmel teljesen meg vagyok elégedve, mindegyik egy jó olvasás volt. Még várható egy-két nyáron olvasott könyvről egy külön bejegyzés.
Június
Júniusban
három könyvet sikerült elolvasnom és ebből két könyv kerül a kedvenceim közé. Mind
a három könyv érdekes volt.
Habár a Titokzatos és tüzes c. könyvben több elgépelést
is találtam, és egy idő után eléggé zavart, csupán ezért nem kapta meg az öt
csillagot, a története viszont tetszett. Ez volt az első maffia köré épülő könyv,
amit olvastam, és nem bántam meg.
A
hónapban összesen 976 oldalt olvastam el.
Júniusi olvasmányaim (2019) |
Simone
Elkeles: Visszatérés a Paradicsomba
Bethany-Kris:
Titokzatos és tüzes
Július
Júliusban
négy könyvet tudtam elolvasni, ezekből pedig két könyv került fel a kedvenceim
közé, a hónap első, valamint utolsó olvasmányai lettek ezek. A másik két
történetet is szerettem, érdekesek voltak.
A
Rád hangolva c. könyv hozta magával a LOL könyvektől elvárt könnyed kis
szerelmi történetet, a könyv tetszett, a szereplőket szerettem, de a főszereplő
lány – June – számomra az elején nem volt a szívem csücske, maradjunk ennyiben
:D De ezen kívül a történetet szerettem és Oliver-t is nagyon megkedveltem.
A
Véletlen szerelem c. könyvről rengeteg rosszat olvastam és hallottam, magát az
írónőt is ahogy észrevettem sokan nem szeretik. Én őszintén szólva csak azért
is el akartam olvasni, hogy mit értékeltek ennyire le ezen a történeten – és persze
azért is, mert Jamie írta, és én eddig nem csalódtam benne, bár nem olvastam még
sokat tőle, de nekem tetszik a stílusa. Őszintén mondom, hogy nekem tetszett ez
a történet tőle, az tény, hogy ezt ki lehetett volna fejteni hosszabban, és részletesebben is, de nekem tetszett.
A
hónapban 1 264 oldalt olvastam összesen. Oldalak száma alapján ez a hónap
lett a legszebb.
Júliusi olvasmányaim (2019) |
Jamie
McGuire: Véletlen szerelem
Jen
Klein: Rád hangolva
Elle
Kennedy: Az üzlet
Augusztus
Ebben
a hónapban öt könyvet sikerült elolvasnom, volt közte három egész vékonyka
kötet, de ennek a számnak én nagyon örülök. Három kedvencet avattam augusztusban,
vagyis inkább egy új kedvenc trilógiát. A másik két könyv is érdekes volt
számomra.
A
Vallomás c. könyvről már írtam a blogon, ha érdekel a véleményem a könyvről ide kattintva megnézheted.
A
Sárkánylány c. könyv azért is volt számomra nagyon érdekes, mert ez volt az
első fantasy könyv, amit olvastam. Annyira megtetszett, hogy meghozta a kedvemet
ahhoz, hogy több könyvet olvassak ebben a műfajban.
Augusztusban
1 094 oldalt olvastam összesen.
Augusztusi olvasmányaim (2019) |
Lie
Flanagan: Sárkánylány
Colleen
Hoover: Soha, de soha
Colleen
Hoover: Soha, de soha 2.
Colleen
Hoover: Soha, de soha 3.
Köszönöm, hogy végig olvastad ezt a bejegyzést!
xoxo
Ria
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése