2019. október 20., vasárnap

A Könyvmolyképző gondozásában érkezik Sophie Kinsella: Tudsz titkot tartani? c. regénye!

Sziasztok! A napokban láttam Deszy blogján, hogy érkezik ez a csodás könyv magyarul és mindenképpen szerettem volna írni nektek erről egy bejegyzést.

Mint ahogy a címben – és Deszy blogján is – olvasható, érkezik Sophie Kinsella könyve magyarul is, ráadásul a Könyvmolyképző gondozásában. De nem is akárhogy! Hiszen a könyv filmes borítót kap, ami számomra első látásra szerelem volt. Egyszerűen imádom! Nem véletlen, hiszen a két főszereplő szerepel a hamarosan megjelenő könyv borítóján.
Már alig várom ezt az elképesztően vicces és cuki történetet.


A könyv fülszövege:
Emma épp elég katasztrófafilmet látott már…

Így amikor a repülőgépe viharba kerül, azonnal tudja, le fognak zuhanni.

A halál közelsége különös reakciót vált ki belőle: minden, addig féltve őrzött titkát rázúdítja a mellette ülő, jóképű, ám vadidegen férfira. Mesél neki a szüzessége elvesztéséről, a pasijáról és a szülei aranyhaláról, megosztja vele a tangákról alkotott véleményét, sőt azt is elmondja, hogy sosem volt még igazán szerelmes.

Az utolsónak szánt gyónásba azonban apró hiba csúszik: a gép gond nélkül földet ér. Mikor Emma rájön, hogy földi pályafutása még nem ért véget, csak egy dolgot akar. Minél előbb hazamenni, és soha többé nem találkozni a kedves, és most már minden titkát ismerő idegennel.

Az élet azonban mást tartogat számára…

Imádod vagy éppen ki nem állod az Egy boltkóros naplóját?

A szerző most el fogja rabolni a szívedet.

Az év leghumorosabb, imádni való könyve, Sophie Kinsella tollából!

Dobd fel a napod az olvasásával!


A filmben a két főszereplőt Alexandra Daddario és Tyler Hoechlin alakítja majd. Személy szerint nekem hatalmas kedvencem Tyler, így mondanom sem kell, hogy a könyv borítója egyből levett a lábamról.

Én a film előzetesére bukkantam rá először, és csak utána néztem meg, hogy megjelent-e magyarul is ez a könyv. Szomorúan nyugtáztam magamban, hogy már nem kapható, aztán pár nappal később rátaláltam Deszy bejegyzésére és akkor aztán madarat lehetett volna velem fogatni, annyira örültem neki! 
Kérdés sincs, nekem ez a könyv kell! Már alig várom a megjelenést.

A filmre is rettentően kíváncsi vagyok már. Abban biztos vagyok, hogy Alexandra és Tyler szereplésével egy valóban jó filmet fogunk látni a képernyőkön. Hiszen Alexandra Daddario több nagysikerű filmben is játszott már, mint például: A nagy svindli, az Elhajlási engedély, vagy a Törésvonal c. filmek.

Tyler Hoechlin, pedig mindenkinek ismerős lehet, aki látta, vagy csak hallott a nagy népszerűségnek örvendő Teen Wolf c. sorozatról. Teen Wolf rajongók figyelem! Ez a szívtipró pasi újra a képernyőkre kerül! Ahogy pedig az előzetesből is kiderül, nem csak a szép szemét láthatjuk, hanem újra elénk tárul Tyler vadító hasizma”
Tyler Hoechlin nem csak a Teen Wolf c. sorozatból lehet ismerős, hiszen több filmben is játszott már, mint például: A szabadság ötven árnyalata, A sötét ötven árnyalata, vagy szintén az Elhajlási engedély c. filmek.

A film 2019. november 21-től már látható lesz a mozikban, addig is, ha még nem láttad az előzetest, itt megnézheted:




Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést!
xoxo
Ria

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése